Αυτό πραγματικά δεν ξέρω γιατί το κάνουν, έχουν τόσους ωραίους shaders και τους κρατούν κρυμμένους!
Ανοίξτε έναν windows explorer πηγαίνετε στον φάκελο που έχετε εγκαταστήσει το Max π.χ. C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2008\mental images\shaders_standard\mentalray\include ή απλά καντε ένα search από τα windows για το αρχείο: architectural_max.mi και έπειτα δεξί κλίκ στο αρχείο και open with notepad. Για καλό και για κακό σώστε το αρχείο με ένα όνομα π.χ. architectural_max2.mi πριν προχωρήσετε στα παρακάτω. Ανοίξτε πάλι το αρχικό architectural_max.mi με το notepad και πάμε...
Πολύ ωραία τώρα βάλτε ένα καγκελάκι # μπροστά από όπου λέει "hidden" για να ξεκλειδώσει ο shader π.χ.
gui "gui_mia_lens_bokeh" {
control "Global" "Global" (
"uiName" "Arch: DOF / Bokeh",
# "hidden"
μπορείτε με το ctrl + H να κάνετε και πολλαπλή αλλαγή του "hidden" με το # "hidden"
Κλείστε το αρχείο και καντε save.
Άψογα, τρέξτε το Max και ανοίξτε ένα μενού που έχει shaders π.χ. στο render setup,mental ray renderer στο tab renderer στο Camera Effects πατώντας το Lens θα εμφανιστούν νέοι shaders όπως ο bokeh DOF. Πάντως στο Max 2011 είναι πλέον unhidden.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου