Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Χρήση mental ray proxies με BSP2

Αν έχετε γεμίσει την σκηνή σας με mr proxies ή instances για την αναπαράσταση φυτών, χαλικιών κλπ και ο mental ray σας βγάζει μήνυμα out of memory έχουμε την λύση! Βάλτε και άλλη RAM....ή απλά επιλέξτε Render setup-renderer-rendering algorithms-Raytrace acceleration-Method-BSP2.

Binary space partitioning (BSP) είναι ουσιαστικά μια μέθοδος που εφαρμόζεται από τον renderer για να αντιλαμβάνεται την γεωμετρία της σκηνής και η BSP2 είναι μια καλύτερη και ταχύτερη μέθοδος που καλά θα κάνετε να επιλέγετε πάντα. Eιδικά στις σύνθετες από άποψη γεωμετρίας σκηνές βοηθάει πολύ στην ταχύτητα.

Επίσης στο ίδιο μενού λίγο πιο πάνω στο scanline μπορεί κανείς να αποτσεκάρει την επιλογή enabled που είναι συνήθως επιλεγμένη. Πάλι σε σύνθετες σκηνές χωρίς το scanline έχουμε καλύτερες ταχύτητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου