Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Ημιδιάφανο υλικό (Translucent material) με το vray

Ύστερα από αρκετές δοκιμές για την δημιουργία σκηνής με ημιδιάφανο υλικό το οποίο θα φωτίζει το περιβάλλον στο οποίο τοποθετείται καταλήγουμε στις παρακάτω ρυθμίσεις:

Πρώτα δημιουργούμε έναν κύλινδρο με ύψος 2m και διάμετρο 0,2m επίσης δημιουργούμε δύο τοίχους για το background και ένα πάτωμα όλα με λευκό υλικό που έχει στο diffuse vraydirt. Φωτίζουμε την σκηνή με hdri map και τοποθετούμε μια κάμερα που θα βλέπει τον κύλινδρο. Επίσης τοποθετούμε μέσα στον κύλινδρο ένα vray light sphere. Η σκηνή είναι έτοιμη.

Κάνουμε ένα δοκιμαστικό render και ρυθμίζουμε το exposure στην κάμερα αλλά και την ένταση της hdri εικόνας ώστε να έχουμε ένα σχετικά σκοτεινό αποτέλεσμα.

Για να μπούμε τώρα στο ψητό, δηλαδή στην δημιουργία του ημιδιάφανου (transluscent) υλικού.....επιλέγουμε το vray2sidedmtl και στο front material τοποθετούμε ένα vray υλικό με vraydirt στο diffuse και με τις παρακάτω ρυθμίσεις:

























Αφήνουμε αποτσεκαρισμένο το back material και στο transluscency τοποθετούμε ένα Bercon Gradient map με τις παρακάτω ρυθμίσεις:



Το ημιδιαφανές υλικό είναι έτοιμο! To εφαρμόζουμε στον κύλινδρο και πριν προχωρήσουμε στο rendering επιλέγουμε στην καρτέλα environment and effects-effects-add-vray lens effects και ενεργοποιούμε το bloom:


Με shift+Q ξεκινάει το render και αφού ρυθμίσουμε την ένταση του σφαιρικού vray light προκύπτει η παρακάτω εικόνα:

Φυσικά μπορεί κανείς να αλλάξει όλες τις παραπάνω ρυθμίσεις και ειδικά το bercon gradient από το οποίο μπορούν να προκύψουν διάφορα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα φωτισμού και ημιδιαφάνειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου