Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

3ds max grass displacement

Η πονεμένη ιστορία με το γρασίδι...
Ο σωστός τρόπος είνα η δημιουργία γρασιδιού με proxies, αν θέλετε να δοκιμάσετε με displacement τα αποτελέσματα δεν θα είναι πολύ καλά αλλά βολεύουν για μακρινές απεικονίσεις. Καμία displaced επιφάνεια δεν μπορεί να πετύχει την γεωμετρία του γρασιδιού, αλλά ας δούμε:

Χρησιμοποιούμε τον mental ray shader...

Στον οποίο έχουμε προσθέσει DGS material για surface shader και Height Μap Displacement για displacement shader.
















Στον DGS μπορούμε να βάλουμε αντί για diffuse χρώμα μια εικόνα γρασιδιού.



Στον Height Map Shader τοποθετούμε ελάχιστο και μέγιστο ύψος π.χ. μισό μέτρο
και μια μάσκα για να δώσουμε διαφορετικά ύψη σε διαφορετικές θέσεις.


















Στο Mask parameters θέτουμε για Map μια εικόνα με μαύρα και άσπρα pixels


















Στο Mask θέτουμε μια εικόνα που έχουμε φτιάξει στο photoshop και δείχνει τις υψομετρικές διαφορές, έχει διάφορα shades of grey από 0 έως 255.

















Εφαρμόζουμε το υλικό και voila...

















Το αποτέλεσμα μοιάζει πιο πολύ με γούνα παρά με γρασίδι...αν δεν ικανοποιεί τότε mrproxies

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου