Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

dolly zoom, vertigo shot στο 3ds max

Για να εφαρμόσουμε την τεχνική αυτή στο max απλά μετακινούμε την κάμερά μας κατά μήκος της διεύθυνσης σκόπευσης. Για να ΄"πετύχει" το εφέ απαιτούνται να υπάρχουν αντικείμενα σε κοντινή και μακρινή απόσταση ή αντικείμενα με προσανατολισμό προς την διέυθυνση σκόπευσης όπως ένας διάδρομος ξενοδοχείου. Για να μετακινηθούμε κατά την διεύθυνση της κάμερας μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εντολή dolly camera που εμφανίζεται κάτω δεξιά στα μενού μετακίνησης της κάμερας.

Για να αλλάξουμε το πεδίο όρασης όσο χρειάζεται αλλάζοντας τις παραμέτρους FOV ή Lens στις ιδιότητες της κάμερας μπορούμε να κρατήσουμε την αρχική εικόνα δημιουργώντας ένα αντίγραφο της κάμεράς μας στην αρχική της θέση και έπειτα να αλλάξουμε τις παραμέτρους μέχρι η εικόνα μας να μοιάζει με την εικόνα του αντιγράφου που είναι ουσιαστικά η αρχική κατάσταση.



















Με αυτή την τεχνική έχουμε το παρακάτω αποτέλεσμα:
http://www.youtube.com/watch?v=BxdKASsnhYY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου