Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011
Σχεδίαση και φωτορεαλισμός πολυκατοικίας
Το συγκεκριμένο μοντέλο δημιουργήθηκε στο Revit από όπου έγιναν τα σχέδια και οι προμετρήσεις και στη συνέχεια πέρασε στο Max μέσω αρχείου FBX. Εκεί μοντελοποιήθηκαν τα έπιπλα (με πολύ κόπο και χρόνο) και έγινε ο φωτορεαλισμός με χρήση του vray. Αρχικά το λάθος που έγινε ήταν η χρήση του Multitexture της cgsource στις ενοποιημένες περσίδες του κτηρίου που οδηγούσε σε μόνιμο crashing του προγράμματος κατά το render αλλά και σε άλλες στιγμές. Με τη διάσπαση των περσίδων σε πολλά αντικείμενα με μέγιστο αριθμό 10 elements στο καθένα το Multitexture αποφάσισε να λειτουργήσει. Παράχθηκαν πάνω από 100 εικόνες των χώρων, παραθέτουμε μερικές:
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου