Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

cutout/opacity maps

Για την δημιουργία cutout maps στον mental ray ή opacity maps στον vray καλό θα ήταν αντί για εικόνα να χρησιμοποιεί κανείς κάποιο procedural map που θα έχει δημιουργήσει μόνος του. Βέβαια αυτή η τεχνική δουλεύει όταν κάτι μπορεί να δημιουργηθεί με procedural map όπως μια γρίλια, όταν έχουμε όμως φύλλα δένδρων ή κάτι που απαιτεί εικόνα μπορούμε:

1. Να χρησιμοποιήσουμε αρχείο tiff
2. Να μηδενίσουμε το blur
3. Να ακυρώσουμε το filtering (επιλογή none)

Έτσι θα δούμε δραστική βελτίωση της ταχύτητας του rendering χωρίς πολλές απώλειες στην ποιότητα αρκεί τα αντικείμενα να έχουν απόσταση από την camera.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου