Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Εξαγωγή ambient occlusion render element από τον Vray

Όταν παράγουμε μια εικόνα χωρίς την χρήση ambient occlusion τα αντικείμενα φαίνονται να μην εφάπτονται καθώς τα σημεία επαφής είναι αρκετά φωτεινά:

Πηγαίνοντας στο render setup - Indirect illumination (GI) - Ambient Occlusion και ενεργοποιώντας το, το αποτέλεσμα είναι πιο ρεαλιστικό καθώς έχουν σκιαστεί τα σημεία επαφής των αντικειμένων:

Αν όμως επιθυμούμε να εξάγουμε το ambient occlusion element και να το συνδυάσουμε με την εικόνα, το depth field, το alpha map, κλπ. εκ των υστέρων στο Photoshop πηγαίνουμε render setup-render elements-add vrayextratex και για texture επιλέγουμε vraydirt.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου