Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Φθαρμένες ακμές με τον vraydirt. Worn edges.

Για την δημιουργία αντικειμένου με φθαρμένες ακμές στο vray θέτουμε στο bump map το vraycomptex:


Στο source A βάζουμε άλλο ένα vraycomptex και στο source B ένα cellular map και τα προσθέτουμε (Add A+B):


Οι ρυθμίσεις του cellular map το οποίο θα δώσει ένα γενικό bump σε όλο το αντικείμενο είναι οι εξής:


Στο δεύτερο vraycomptex θέτουμε για source A ένα vraydirt map και για source B άλλο ένα cellular για το bump στις ακμές και τα πολλαπλασιάζουμε:


Οι ρυθμίσεις του δεύτερου cellular map θα δώσουν πιο έντονο αποτέλεσμα στις ακμές και είναι:



Ενώ αυτές του vraydirt map που θα προσαρμόσουν το έντονο bump μόνο στις ακμές είναι:



Προσοχή στο ότι έχει αλλαχτεί το occluded με το unoccluded color ώστε μετά το multiply να τονιστούν μόνο οι ακμές στο δεύτερο έντονο bump και να μηδενιστεί λόγω του μαύρου χρώματος το bump στις υπόλοιπες επιφάνειες του αντικειμένου!

Τέλος δίνουμε ένα απλό noise map στην ακτίνα εφαρμογής του vraydirt:



και το αποτέλεσμα που έχουμε αφού δώσουμε render είναι το παρακάτω:



Φυσικά με αλλαγές στις ρυθμίσεις των maps ή με την χρήση άλλων maps αντί για cellular το αποτέλεσμα μπορεί να προσαρμοστεί κατά βούληση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου